Acţiunile săptămînale ale aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor Consiliului raional Nisporeni pentru perioada 26.11.2018 - 02.12.2018.
Nr.
d/o
Măsurile preconizate
Data, ora desfăşurării
Locul desfăşurării
Principalele chestiuni la ordinea de zi
Responsabil
Nota cine participă
1
Ședința operativă
Luni
26.11.18
Ora 08 15
Sala mică de ședințe
Cu privire la activitatea serviciilor, secțiilor și direcțiilor din cadrul consiliului raional.
Secţia Administraţie publică
Preşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor Consiliului raional
2
Ședința comună a inspecției financiare și Oficiul teritorial Ungheni al Cancelariei de Stat cu autoritățile publice locale
Luni
26.11.18
Ora 1000
Sala de protocol
Cu privire la rezultatele inspectărilor efectuate la APL în 10 luni ale anului 2018 corectitudinea aplicării cadrului normativ în procesul managementului financiar.
Oficiul teritorial Ungheni al Cancelariei de Stat
Primarii orașelor comunelor și satelor, secretarii primăriilor și contabilii, șef Direcție Finanțe Vera Lazăr
3
Vizita delegației din Estonia
Luni
26.11.18
Ora 1000
Sala mică de ședințe
șefii Serviciilor și Direcțiilor din cadrul Consiliului raional
4
Ședința comisiei privind organizarea și desfășurarea concursului Topul raional al personalităților
Luni
26.11.18
Ora 1500
Sala mică de ședințe
Angela Ionel,
Secretarul comisiei
Membrii grupului
5
Şedință de lucru cu angajații DÎTS Nisporeni
Luni
26.11.18
ora 1500
Centrul Metodic
Colaboratorii DÎTS
6
Ședința operativă de lucru la executarea lucrărilor pe șantierul „Reconstrucția Blocului Chirurgical a IMPS, Spitalul Raional Nisporeni din str. Toma Ciorbă, nr. 5. Or. Nisporeni.”
Marti
27.11.18
Ora 1000
Or. Nisporeni str. Toma Ciorbă 5
Verificarea lucrărilor executate conform graficului de lucru
Șef SCDT
Tipa Savelie
Antreprenorul general, Responsabil tehnic de la ADR, autor de proiect, Specialiști SCDT de la CR
7
Ședința Comisiei pentru organizarea, monitorizarea și controlul pregătirii către sezonul rece în perioada toamnă-iarnă 2018-2019.
Marți
27.11.18
ora 1000
Sala mare de ședințe
Bejan B.
8
Seminare instructiv-metodice
Marți, 27.11.2018, ora 08.30,
Vineri, 30.11.2018, ora 08.30,
Centrul Metodic
Centrul Metodic
Formarea competențelor de comunicare în cadrul lecțiilor de limba și literatura română.
Rolul problemelor în studiul matematicii
Bejan Sv.
Profesorii implicați
Crăciun N.
Tofănică M.
Papuc A.
9
Seminar instructiv-metodic cu directorii adjuncți
Miercuri
28.11.18
ora 0900
Centrul Metodic
”Controlul, monitorizarea și consilierea în școală”.
Bejan S.
10
Ședința Colegiului Consultativ
Miercuri
28.11.2018
Ora 1000
Sala mică de ședințe
Cu privire la pregătirea sistemului energetic din r.Nisporeni pentru activitate în perioada rece a anului2018-2019.
Activitatea în domeniul forței de muncă și protecția socială a populației aflate în căutarea unui loc de muncă.
Cu privire la actiunile de prevenire a incendiilor în perioada sărbătorilor de iarnă.
Ion Bouroș,
Secretarul Colegiului Consultativ
Membrii Colegiului Consultativ
11
Ședințe de informare a cadrelor manageriale
Joi
29.11.18
ora 0830
Centrul Metodic
Protecția vieții și sănătății copilului în instituțiile de educație timpurie (managerii din IET).
Lupea P.
12
Masa rotundă: ”Sfaturi utile tinerilor specialiști” (cu implicarea pedagogilor cu experiență).
Joi,
29.11.18
ora 1400
Centrul Metodic
Andronache M.
13
Consiliul elevilor
Vineri
30.11.18
ora 0900
IP Gimnaziul ”M. Eminescu”, Nisporeni
Andronache M.
14
Ședința operativă de lucru pe șantierul „Construcția trotuarului pe marginea drumului L-429 cu lungimea de 1,5km în s. Vărzărești.
Vineri
30.11.18
ora 1000
s.Vărzărești
Verificarea lucrărilor executate conform graficului de lucru
Șef SCDT S.Tipa
Antreprenorul general, Responsabil tehnic , autor de proiect, Specialiști SCDT de la CR
15
Ședința operativă de lucru la executarea lucrărilor pe șantierul „Modernizarea și construcția Centrului de tineret și sport din or. Nisporeni„
Vineri
30.11.18
ora 1400
Or. Nisporeni
Verificarea lucrărilor executate conform graficului de lucru
Șef secție CDT
S. Tipa
Antreprenorul general ;
Responsabil de la ADR ;
Autor de proiect ;
Manager de proiect de la C.R.
16
Ședința Consiliului de Administrație nr. 2
Vineri
30.11.18
ora 1400
C entrul Metodic
Aprobarea Regulamentului Pedagogul Anului, ediția 2019.
Reconceptualizar a Regulamentului de organizare și desfășurare a Festivalului Obiceiuri și Tradiții de Iarnă.
Asigurarea securității antiincendiare în cantinele din instituțiile de învățământ.
Aprobarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea Olimpiadei Școlare la disciplinele de studiu, ediția 2019.
Sterpu N.
Andronache M.
Bejan B.
Andronache M.
17
Proiecte educaționale
Pe parcursul săptămânii,
conform graficului
Implementarea Proiectului: Modelarea Programelor de Educație Parentală (ședințe ale părinților în instituțiile de educație timpurie).
Lupea P.
18
Activitatea SAP
Pe parcursul săptămânii
Consiliere și asitență psihologică copilului aflat în dificultate din instituțiile educaționale din raion.
Evaluarea / reevaluarea complexă a dezvoltării copilului din instituțiile educaționale din raion.
Asistență logopedică, psihologică și psihopedagogică.
Asistență metodologică președintelui CMI și CDS.
Completarea Formularului nr. 5 (HG nr. 357, cu privire la determinarea dezabilității).
Specialiștii SAP
19
Organizarea adunărilor generale cu părinții în instituțiile educaționale din raion
Pe parcursul săptămânii, conform graficului
Sterpu N.
20
Prezentarea notelor informative, materialelor către Ministerul Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova și alte instituții ale statului etc.
Pe pracursul săptămânii
Colaboratorii DÎTS