Consiliul raional Nisporeni
pagina oficială
       
Prima
Contact
Harta
 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
19.02.2018 Accesări: 163
Text:
 

În cadrul ședinței de planificare din data de  19.02.2018, au fost discutate planul de activitate pentru saptamâna în curs și măsurile realizate în săptămâna precedentă, conform anexei. Acţiunile săptămînale ale aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor Consiliului raional Nisporeni pentru perioada 19.02.2018 - 25.02.2018.

 

Nr.

d/o

Măsurile preconizate

Data, ora desfăşurării

Locul desfăşurării

Principalele chestiuni la ordinea de zi

Responsabil

Nota cine participă

1

Ședința operativă

Luni

19.02.18

Ora 08 15

Sala mică de ședințe

Cu privire la activitatea serviciilor, secțiilor și direcțiilor din cadrul consiliului raional.

Amarfii Ecaterina,  

Şef Secţie Administraţie publică

Preşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor Consiliului raional

2

Ședința de deschiderea ofetelor

Luni

19.02.18

Ora1000

 

Sala mică de ședințe

Deschiderea ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție LP Nr.17/04900 „Servicii de întreținere a drumurilor publice locale pentru anul 2018„.

Maria Sîrbu, specialist în problemele achizițiilor publice

Grupul de lucru pentru achiziții

3

Ședința Comisiei de specialitate pentru problem sociale și culte

Luni

19.02.18

Ora 11 00

Sala mică de ședințe

Cu privire la chestiunile incluse in ordinea de zi a sedinței ordinare a consiliului raional din 22.02.18.

Secretarul interimar al Consiliului raional,

Secția administrație publică

Secretarul interimar al Consiliului raional,

Consilierii raionali

4

Şedință de lucru cu angajații DÎTS Nisporeni

Luni

19.02.18

Ora 15 00

 

Centrul metodic

Cu privire la desfășurarea olimpiadei școlare din 17-18.02.18.

Andronache M.

Coordonatorii pe discipline

Andronache M.

Coordonatorii pe discipline

5.

Ședința Comisiei de specialitate pentru economie și buget

Marti

20.02.18

Ora 900

Sala mică de ședințe

Cu privire la chestiunile incluse in ordinea de zi a sedinței ordinare a consiliului raional din 22.02.18.

Secretarul interimar al Consiliului raional, Secția administrație publică

Secretarul interimar al Consiliului raional, Consilierii raionali

6.

Seminar cu agenții economici din agricultură.

Marti

20.02.17

Ora 1000

RestaurantPrietenia

Exportul fructelor procesate și proaspete în UE.

Secţia agricultură, industria prelucrătoare, relaţii funciare şi cadastru

Producătorii și procesatorii de fructe, apicultorii și persoane cointeresate

7.

Ședința Comisiei de specialitate pentru agricultură, industrie prelucrătoare și atragerea investițiilor

Marti

20.02.18

Ora 1300

Sala mică de ședințe

Cu privire la chestiunile incluse in ordinea de zi a sedinței ordinare a consiliului raional din 22.02.18.

Secretarul interimar al Consiliului raional, Secția administrație publică

Secretarul interimar al Consiliului raional, Consilierii raionali

8.

Seminar cu agenții economici din agricultură

 

Miercuri

21.02.17

Ora 900

 

Consiliul raional

Sala mare

 

Rezultatele subvenționării producătorilor agricoli în anul 2017 și perspectivele pentru anul 2018.

Secţia agricultură, industria prelucrătoare, relaţii funciare şi cadastru

Agenţii economici din agricultură, inginerii cadastrli, persoane cointeresate.

9.

Ședința Comisiei de specialitate pentru drept, etică și disciplină

Miercuri

21.02.18

Ora 1100

Sala mică de ședințe

Cu privire la chestiunile incluse in ordinea de zi a sedinței ordinare a consiliului raional din 22.02.18.

Secretarul interimar al Consiliului rational, Secția administrație publică

Preşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor Consiliului raional

10.

Inspecții

 

21-23.02.18

Gim.  ”Ștefan cel Mare”, Nisporeni

Inspecții frontale:

IP  Gimnaziul ”Ștefan cel Mare”, Nisporeni.

DÎTS Nisporeni

 

11.

Ședința ordinară a Consiliului raional

Joi

22.02.18

Ora 1000

Sala mare de ședințe

Cu privire la chestiunile incluse in ordinea de zi a sedinței ordinare a consiliului raional din 22.02.18.

Secretarul interimar al Consiliului raional,  Secția administrație publică

Președintele raionului,

Secretarul interimar al Consiliului raional,

Consilierii raionali,

Sectia administratie publica

12.

Activitatea SAP

 

Pe parcursul săptămânii

 

Acordarea asistenței psihopedagogice cadrelor didactice, elevilor, părinților.

Monitorizarea activității copiilor cu CES din clasele absolvente pentru formarea bazei de date.

Reevaluarea  dezvoltării copilului cu  cerințe educaționale speciale în instituțiile educaționale: Gimnaziile Șișcani Bălăurești, Zberoaia, Bărboieni, LT ”Prometeu”, Grozești.

 

Colaboratorii SAP

13.

Formarea continuă

 

Vineri 23.02.18

Ora 0900

 

Centrul Metodic

Masa rotundă ”Organizarea și desfășurarea Olimpiadei raioanle de educația fizică, ediția a XV-a, anul 2018. Elaborarea probelor”.

DÎTS Nisporeni

Cadre didactice/manageriale

14.

Ședința Consiliului de Administrație

Vineri

23.02.18

Ora 1400

Centrul Metodic

Cu privire la totalurile Olimpiadei școlare raionale și pregătirea lotului olimpic raional pentru Olimpiada republicană,ediția 2018.

Aprobarea Regulamentului de activitate pentru tineret.

DÎTS Nisporeni

 

15.

Activități de sport

 

Sâmbătă 24.02.18

Stadionul Central Nisporeni

Campionatul raional la baschet între gimnazii.

Brașoveanu Gr. Director Școala de Sport

 

16.

Adunare generală de părinți

Duminică

25.02. 18

Ora 900

Școala de Muzică

Analiza rezultatelor elevilor

 

Aurelia Andronachi, șef secție cultură

 

17.

Acordarea ajutorului practic și consultațiilor telefonice administratorilor de buget din cadrul raionului

Pe parcursul săptămânii

 

Administrarea executării corecte a bugetelor locale de ambele nivele.

V. Lazar ,

Șef Direcția de Finanțe L.Ciubotaru Șef Centru de Sănătate Publică L.Obadă Contabil-șef Direcția Finanțe

Conducătorii și contabilii șefi ai ordonatorilor de credite

18.

Primirea și verificarea rapoartelor financiare pentru anul 2017

Pe parcursul săptămânii

 

 

V. Lazar Șef Direcția de Finanțe

Ordonatorii de buget din gestiunea Consiliului raional și contabilii șefi ai primăriilor locale

19.

Corelarea bugetelor locale cu Legea bugetului de Stat aprobată pentru anul 2018

Pe parcursul săptămânii

 

 

V. Lazar Șef Direcția de Finanțe

Consiliul raional,

Primăria Vărzărești

 

 

              Șef secție administratie publică                                                                   Amarfii Ecaterina

 

 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Tel. +373 (264) 22058 Anticamera
Fax. +373 (264) 22291
Adresa:
MD – 6401, or. Nisporeni, str. Ioan Vodă, 2
Prima Contact Harta
Actualizat: 21.04.2018
Vizitatori: 542081
sus
Copyright © 2018 CONSILIUL RAIONAL NISPORENI. REPUBLICA MOLDOVA. Toate drepturile rezervate.
Creat de Trimaran