Consiliul raional Nisporeni
pagina oficială
       
Prima
Contact
Harta
 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
26.12.2017 Accesări: 305
Text:
 

În cadrul ședinței de planificare din data de 26.12.2017, au fost discutate planul de activitate pentru saptamina în curs și măsurile realizate în săptămîna precedentă, conform anexei.

Acţiunile săptămînale ale

Aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor Consiliului raional Nisporeni pentru perioada 26.12.2017- 31.12.2017

 

Nr

d/o

Măsurile preconizate

Data ora desfăşurării

Locul desfăşurării

Principalele chestiuni la ordinea de zi

Responsabil

Nota cine participă

1.

Ședința operativă

Marți

26.12.17

Ora 08 15

Sala mică de ședințe

Cu privire la activitatea serviciilor, secțiilor și direcțiilor din cadrul consiliului raional.

Amarfii Ecaterina,  

Şef Secţie Administraţie publică

Preşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor Consiliului raional

2.

Colegiul Consultativ pe raionul Nisporeni

Marți

26.12.17

Ora 09 00

Sala mică de ședințe

1. Cu privire la activitatea serviciilor desconcentrate în domeniul mediatizării și prevenirii fenomenului de violență în familie și societate.

2. Cu privire la raportul de activitate a Serviciilor publice desconcentrate pentru anul 2017 și planul de acțiuni pentru anul 2018.

Bouroș Ion, secretarul Colegiului consultativ

Preşedintele raionului, Ghenadie Verdeș,

Serviciile desconcentrate

3.

Licitație publică

 

Marți

26.12.17

 

Primăria Cristești

Participarea la licitație publică a terenurilor gricole la Cristești.

Gr. Florea

Șef Direcția Agricultură, relații funciare și cadastru

V. Canuda

 

4.

Şedință de lucru

Marți 26.12.17

ora 1500

 Centrul Metodic

Cu privire la  activitatea educațională în instituțiile școlare în perioada vacanței de iarnă.

Lungu Al.

Șef-adjunct DÎTS Nisporeni

Angajații DÎTS Nisporeni

5.

Formarea continuă a cadrelor manageriale/didactice

 

Marți-Vineri

26.12.17

29.12.17

 

 

 

 

 

 

Seminar metodologic cu cadrele didactice din instituțiile educaționale fără CREI: ”Incluziunea tuturor copiilor și oferirea șanselor egale la educație” (cu deplasarea specialiștilor SAP în instituție):

Gimnaziile Marinici și Călimănești

Gimnaziile Isăicani, Brătuleni, Gimn.- Grădiniță Valea Trestieni

Gimnaziile Bolțun și Cristești

Gimnaziile Ciutești, Șendreni și ȘPG Găureni

Chetraru A.

Cadre manageriale/didactice

 

6.

Ședință de lucru cu angajații serviciului social "Îngrijire socială la domiciliu"

Miercuri

27.12.17

Ora 08º°

Sala mare de ședințe

Repartizarea echipamentului pentru angajații din cadrul serviciului social "Îngrijire socială la domiciliu".

M. Triboi

Șef serviciu deservire la domiciliu

X. Axente - șef  DASPF,

M. Triboi - șef serviciu,

lucrătorii sociali.

7.

Raportul de activitate al preşedintelui raionului Ghenadie Verdeş

 

Miercuri

27.12.17

Ora 10º°

C.C.T. Luceafărul

                       

 

Secția Administrație publică

Consilieri raionali, primari,

serviciile desconcentrate și descentralizatesocietatea civilă

8.

Târgul cadourilor de Crăciun          

           

               

 

Joi

28.12.17

Ora 1000

C.C.T. Luceafărul

Expoziţie cu vânzare a produselor artizanale       

A. Andronachi

Șef secție cultură și turism,

Specialiştii secţiei

 

9.

Totalizarea moficărilor în cadastru funciar după categorii, în localitățile raionului

Pe parcursul săptămînii

 

Consiliul raional

birou

 

Gr. Florea

Șef Direcția Agricultură, relații funciare și cadastru

V. Canuda

 

 

10.

Evaluarea gunoiștelor solide

Pînă la 28.12.17

În localitățile raionului

Complectarea chesionarului de evaluarea gunoiștelor.

Gr. Florea

Șef Direcția Agricultură, relații funciare și cadastru

V. Canuda

 

11.

Ședința Consiliului de Administrație

Vineri 29.12.17

 ora 1400

 

Centrul Metodic

1. Raport cu privire la Implementarea Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, primul semestru, anul 2017-2018.

2. Cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea Olimpiadei  Raionale a elevilor la disciplinele școlare, etapa 2018.

Șișcanu T. Specialist  principal, serviciul resurse umane,

Andronache M. Şef secția Management al Curriculumului și Formare Profesională Continuă

 

12.

Parteneriate  educaționale

 

În fiecare zi de vineri, ora 0900

Centrul Metodic

Monitorizarea implementării Proiectului ”Îmbunătățirea accesului la servicii comunitare de sprijin pentru copiii cu necesități speciale în primii ani de viață. Proiect implementat de către AO ”Parteneriate pentru fiecare copil” în colaborare cu PleathProm și Melow Parenting.

Colaboratorii SAP

 

13.

Monitorizarea materialelor referitor la aprobarea bugetelor locale de ambele nivele pentru anul 2018

Pe parcursul săptămânii

 

Aprobarea bugetelor locale conform legislației în vigoare.

Colaboratorii Direcției Finanțe

Administratoriiprincipali de buget

14.

Monitorizarea introducerii in sistemul informațional a repartizărilor la bugetele locale aprobate de nivelul I și II

Pe parcursul săptămânii

 

 

Colaboratorii Direcției Finanțe

Administratoriiprincipali de buget

15

Acordarea ajutorului practic și consultațiilor telefonice administratorilor de buget din cadrul raionului

Pe parcursul săptămânii

 

Administrarea executării corecte a bugetelor locale de ambele nivele.

V. Lazar

Șef Direcția de Finanțe

L.Ciubotaru

Șef Centru de Sănătate Publică

L.Obadă

Contabil-șef Direcția Finanțe

Conducătorii și contabilii șefi ai ordonatorilor de credite

 

Şef  Secţie Administraţie publică                                     Amarfii  Ecaterina


 

 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Tel. +373 (264) 22058 Anticamera
Fax. +373 (264) 22291
Adresa:
MD – 6401, or. Nisporeni, str. Ioan Vodă, 2
Prima Contact Harta
Actualizat: 17.10.2018
Vizitatori: 616650
sus
Copyright © 2018 CONSILIUL RAIONAL NISPORENI. REPUBLICA MOLDOVA. Toate drepturile rezervate.
Creat de Trimaran