Consiliul raional Nisporeni
pagina oficială
       
Prima
Contact
Harta
 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
10.07.2017 Accesări: 132
Text:
 

În cadrul ședinței de planificare din data de 10.07.2017, au fost discutate planul de activitate pentru saptamîna în curs și măsurile realizate în saptamîna precedenta, conform anexei. 

Acţiunile  săptămînale ale

Aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor Consiliului raional Nisporeni pentru perioada 10.07.2017- 16.07.2017

 

Nr

d/o

Măsurile preconizate

Data ora  desfăşurării

Locul desfăşurării

Principalele chestiuni la ordinea de zi

Responsabil

Nota cine   participă

1.

Ședința operativă

Luni,

10.07.17

ora 8 15

Sala mică de ședințe

Cu privire la activitatea serviciilor, secțiilor și direcțiilor din cadrul consiliului raional.

Amarfii Ecaterina,  

Şef Secţie Administraţie publică

Vicepreşedintele raionului, șefiiserviciilor secțiilor  și direcțiilor Consiliului raional

2.

Şedință de lucru

 

Luni,  10.07.17

ora 1500

Centrul Metodic

Cu privire la organizarea sesiunii suplimentare/repetate de examene,liceu.

Sterpu N. Șef DÎTS Nisporeni

Lungu Al. Șef adjunct DÎTS Nisporeni

Angajații DÎTS Nisporeni

3.

Completarea SAPD gimnaziu,după sesiunea suplimentară

 

Luni

10.07.17

 

Centrul Metodic

1. Procesarea anexei 2,3,4.  2. Primirea rezultatelor examenelor din sesiunea suplimentară,gimnaziu(Anexa 5).

Lungu A. Șef adjunct DÎTS Nisporeni

 

4.

Completarea şi transmiterea fişierului cu datele candidaţilor de liceu pentru sesiunea suplimentară la ME, ANCE

Luni

10.07.17

 

 

Vacari A.  Profesoară Liceul Teoretic "Mircea Eliade"

 

5.

Rapoarte, informații

 

Luni,

10.07.17

Ministerul Educației

Fişier EXCEL,candidaţi liceu sesiune suplimentară.

Vacari A.  Profesoară Liceul Teoretic "Mircea Eliade"

 

6.

Focus grup

Luni

10.07.17

s. Soltănești

Dezvoltarea serviciilor sociale.

X. Axente șef DASPF

UNICEF Moldova, asistent social,

primar,

director de grădiniță,

contabil șef

7.

Deplasare în teritoriu

Luni-Vineri

10.07.17-14.07.17

Zberoaia

Grozești

Bălăurești

Marinici

 

Monitorizarea beneficiarilor la domiciliu și prestația socială. Ajutor social.

Șefi servicii sociale

Beneficiari

8.

Focus grup

Marți

11.07.17

s. Grozești

Dezvoltarea programelor sociale.

X. Axente șef DASPF

Copii participanți la programul Panda

9.

Focus grup

Marți

11.07.17

Centrul de Cultură și Tineret ”Luceafărul”

Evaluarea serviciilor.

X. Axente șef DASPF

Experți IMAS, părinți, copii.

10.

Sesiunea suplimentară de examene- gimnaziu

 

Marți-vineri

11.07.17-14.07.17

ora 1000

Centru de Examene Liceul Teoretic

Or.Chişinău

 

Examene gimnaziu:              1. limba română                  2. limba străină  3.istoria/matematica.           4. disciplina la solicitare.

Lungu Al.

Șef adjunct DÎTS Nisporeni

Elevi

11.

Formarea continuă a cadrelor didactice

 

Miercuri

12.07.17

 

Centru Metodic

Întrunirea metodică a cadrelor didactice disciplina biologie/chimie, „Organizarea procesului educaţional la biologie/chimie în anul de studii 2017-2018”.

Lungu A.

Șef adjunct DÎTS Nisporeni

Cadre

didactice

 

12.

Ședință de lucru

Miercuri

12.07.17

 

or. Chișinău

Politici și management în domeniul protecției sociale.

X. Axente

Șef DASPF

Specialiști DASPF

13.

Ședință de lucru

Joi

13.07.17

ora 1400

Sala mare de ședințe

Legea cu privire la ajutorul de stat.

 

Vicepreşedintele raionului,

Ion Țugulea,

Oficiul teritorial Ungheni al Cancelariei de Stat, șef Petru Gherasimov,

Primarii și secretarii localităților din raion

14.

Vizită de lucru în teritoriu

Joi

13.07.17

 

Casa de Cultură și Muzeul de Istorie din s. Boldurești

 

Ion Țugulea

Vicepreşedintele raionului,

Angela Ionel Specialist principal Secția cultură și turism

 

15.

Rapoarte, informații

Pe parcursul săptămânii

DÎTS Nisporeni

1. Elaborarea Raportului final, examene, gimnaziu, sesiunea 2017 (Anexa 2, 3, 4, 5), sesiunea finală.                 

2. Elaborarea Raportului BAC 2017.

3. Primirea  Rapoartelor  anuale  de activitate pentru anul de studii 2016-2017  a instituțiilor școlare și preșcolare.

4. Elaborarea Planului Managerial pentru anul 2017-2018.

5. Plasarea /remiterea către IŞN a rapoartelor de activitate a instituţiilor şcolare/preşcolare.

Specialiştii DÎTS

 

16.

Analiza corespondenţei (petiţii, plîngeri)

 

Pe parcursul săptămânii

 

Vizite în instituţii cu scopul examinării petiţiilor, plîngerilor.

Sterpu N.

Șef DÎTS Nisporeni

 

 

17.

Ridicarea borderourilor de notare, testelor BAC  sesiunea suplimentară  2017

Pe parcursul săptămânii

 

Centru BAC,

or.Chişinău

Ridicarea borderourilor de notare, testelor BAC  sesiunea suplimentară  2017.

Primirea Anexei 5 din Centrele BAC Nisporeni.

Elaborarea fişierului Anexa 5- BAC.

Lungu A.

Șef adjunct DÎTS Nisporeni

 

18.

Film

Sîmbătă,

15.06.17

Centrul de Cultură și Tineret Luceafărul

Proiectarea unui film, inițiat de grupul de voluntari Noua Generație.

Ion Țugulea

Vicepreşedintele raionului,

Angela Ionel Specialist principal Secția cultură și turism

 

 

Șef Secție Administrație Publică                                                     Amarfii Ecaterina

 

 

 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Tel. +373 (264) 22058 Anticamera
Fax. +373 (264) 22291
Adresa:
MD – 6401, or. Nisporeni, str. Ioan Vodă, 2
Prima Contact Harta
Actualizat: 19.09.2017
Vizitatori: 458615
sus
Copyright © 2017 CONSILIUL RAIONAL NISPORENI. REPUBLICA MOLDOVA. Toate drepturile rezervate.
Creat de Trimaran